zondag 26 december 2010

Mijn eerste DT werk voor Dolls & Decorations

Hierbij mijn eerste DT-werk voor Dolls & Decorations.

B-DAY

                                                                 
Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het papier van Cosmo Cricket 1934,
van de volgende vellen papier heb ik gebruik gemaakt: Ginger en Bette, stukje kant en een mooie stans van Marianne Design Creatables LR0144, Craft cardstock, de alfabet stickers en inkt is uit eigen voorraad.

FOR YOU
Gebruikte materialen;
papier Cosmo Cricket 1934, Astaire en een strookje van een stuk uit het border papier,
Marianne Design Creatables LR0144, Rhinestones Chrystal ss10 en ss16, uit eigen voorraad craft cardtsock, kant en een zwarte stift.

You & Me, Always

Gebruikte materialen voor deze lo zijn:
Papier van Cosmo Cricket 1934, 1/2 vel Astaire en een border van het bordervel, een
1/2 element uit het vel elements, Stans van Mariane Design creatables LR0144, Rhinestones SS16
en uit eigen voorraad 1/2 vel rood cardstock, bloemen en een zwarte fineliner.

Bedankt dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog,
kom ook eens langs op het forum van Dolls & Decorations,
voor nog meer inspiratie en uitdagingen.

Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...