vrijdag 24 december 2010

De laatste kerst scrapcadeautjes en fijne feestdagen

Zo de laatste kerstscrap cadeautjes zijn klaar, gisteren Petra en Peter met een mandje met scrap kerstcadeautjes verrast en de rest is het meest voor vanavond.
Nu is mijn scrappapier voor de kaarten zo goed als op heb nog wel wat liggen maar daar wil ik een miniboekje en lay outs van maken. De digitale kerststempels zijn besteld bij Margriet de hartverwarmende heeft ze speciaal voor mij ontworpen is dna wel iets duurder dan normaal maar dan heb je wel wat.

De kerstsokken gevuld met een kraslot (voor de mannen) en de rode met geld
gevuld is nog voor Amy en Dave.
Doosje met een hartjes zeep voor Petra, de bescrapte zak
 is een boekenbon voor Amy 
De voorkant van de foto hierboven 
De 3 hartverwarmende beertjes 
Hartverwarmend doosje voor Amy 
De zijkant van de hartverwarmende  kerstdoos

Doosje met sterren voor Amy en voor Petra, maar heb
er maar 1 gefotografeerd 
De binnenkant.

Bedankt voor het kijken op mijn blog en fijne feestdagen.
Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. Thanx's lief dinnetje voor je super leuke mandje met al die leuke eigengemaakte spulletjes eri.

    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Superleuk ook om mijn stempels zo terug te zien.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...