zondag 2 mei 2010

toch gelukt om een kaartje te maken


voor de extra kwartaalchallenge heb me laten inspireren door de kleuren en de sketch, het vogelhuisje komt van internet en is geprint op transparante sheet, vond de sketch zo mooi en met een extra portie pijn medicatie heb ik hem dan toch gemaakt, was het tv kijken en lezen dan ook zo beu (wat ik bijna de heel dag heb gedaan is niets voor mij ) ook hebben Johan en ikke bijna een uur gewandeld, maar toen we halverwege waren begon het te hozen niet normaal Fellow schudde zich onder het lopen geregeld uit zo nat was hij. Toen we thuis kwamen was ik zo verkleumd en zo nat dat ik in een  heet bad ben gaan liggen, daarna ging het iets beter met me. Zodat ik toch besloot om aan de kaart te beginnen. Marjan bedankt voor deze leuke opdracht.

Gebruikte materialen;
Geel cardstock, papier Basic Grey diverse lijnen, vogelkooitje geggoogeld en op transparante sheet afgedrukt, lint action en xenos en de tekst stempel is van hero Arts
Groetjes, Yvon

1 opmerking:

  1. Jammer,dat jullie wandeling zo in het water is gevallen!
    Maar fijn dat je toch nog mee hebt kunnen doen,hartstikke leuke kaart is dit geworden :):):)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...