zondag 9 mei 2010

en dan de laatste extra kwartaalchallenge

Van de speedscrap voor deze week, Monqiue wil je bedanken voor de inspiratie voor afgelopen week heb ervan genoten, zoals je ziet heb ik ze dan ook allemaal gemaakt, super. Vandaga hebik me door deze lay out laten inspireren. (bijna schandalig gelift).

Dit is de lay out die ik gelift heb.
Dit is wat ik ervan gemaakt heb foto is gemaakt  nabij Buren in de Betuwe toen Dorine en ikke op 30 april een toertocht reden door de betuwe.
Gebruikte materialen;
papier is allemaal van october afternoon diverse lijnen, bloemen Prima marketing, brads van Creative Cafe net als de tekst sticker, rechtsboven sticker van Octber Afternoon, swirls gemaakt met de cricut en rood touw.

                                                     Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan Yvon en leuk dat je zo enthousiast hebt meegedaan.
    Ik bslis morgen welke dag er gaat meetellen voor de kwartchallenges.
    Dus nog even spannend

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...