zondag 2 mei 2010

Scrappassion mei guest designer

Ja, nu mag ik mijn lay out laten zien die ik als guest desigenr heb gemaakt voor scrappassion challengeblog. de opdracht was gebruik wit cardstock, sterren,  een randpons en een foto van 13x18 cm. De foto is gemaakt 2 weken geleden bij "Nogal Wiedus" een strandtent in Den helder waar deze fles water op tafel stond heb er eigenlijk nog steeds spijt van dat ik niet zo`n fles heb gekocht ik als waterdrinker de fles is namelijk zo mooi vandaar dat ik hem ook gefotografeerd heb.
Scarppassion designers bedankt dat ik in mei guestdesigner mocht zijn was een hele leuke opdracht.

Gebruikte materialen;
wit cardstock, papier van Adornit (Gone Fishing Collection), Thickers (American Craft), kleine lettertjes van Cosmo Cricket, border pons van Martha Steward, rhinestones, bruine stift, sterren, nietjes en touw.

Groetjes, Yvon

1 opmerking:

  1. Hoi Yvon,

    Het is inderdaad een mooie waterfles.
    Je layout ziet er ook weer mooi uit.

    Groetjes Miriam.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...