zondag 9 mei 2010

H en de I en mijn moederdag

Zonet de H en de I voor mijn ABC molen afgemaakt wilde eigenlijk niet meer scrappen vandaag, maar morgen komt de J erop te staan als ik me niet vergis en anders kom ik zover achter te liggen.Het ging wel heb de rest van de dag rustig aan gedaan. Amy, Dave en fellow zijn ongeveer een uur naar huis samen met Dylan hebben ze me verrast met een high tea, ze haden bijna alles zelf gemaakt en Dylan is woensdagmorgen naar Amy geweest en toen hebben ze samen nog een theepotje en theekopje beschilderd kei gaaf maar vindt het zonde om te gaan gebruiken dat dat gaat de vitrine kast in.
Fellow had om zijn halsband een lint geknoopt met een pakje groene citroen thee erin zo lief. Johan die wilde in eerste instantie een nieuwe tuinbank kopen maar kon geen geschikte vinden en toen ik dat donderdag hoorde dat hij niet kon vinden wat hij zocht,zei ik als je toch wat wilt doen ik heb nog een toren droogrek en een blender op mijn verlanglijstje staan. Dus kreeg ik geld van hem zodat ik het zelf kon kopen (want daar had hij toch geen verstand van zei hij en denk ook dat hij anders een andere blender had gekocht dan die ik wilde) als 2 dagen een overheelrijke smoothie gedronken. dus kortom ene leuke en mooie dag gehad waarbij ik weer heerlijk verwend ben.

De H & I

Mijn moederdag een overheerlijke high tea gemaakt door Amy & Dave en het servies is gemaakt
door Amy & Dylan, fellow met zijn cadeautje.


Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed (en lekker) uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij bent lekker verwend.
    Wat heerlijke en toepasselijk zo een mooi servies voor bij je high tea.
    Geniet ervan meis.
    Het zijn juist die kleine dingen die het doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héé smuts

    Wat een gaaf idee van de kids, en wat ziet het er lekker uit, zal wel smullen zijn geweest, en de theepot en het kopje ook al zo gaaf, zo zie je maar weer lieve moeder, lieve kids.....

    Trouwens je profielfoto is inderdaad top.

    Groetjes en dikke knuffel van die andere smuts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooooooooh wat ben jij heeeeeeeerlijk verwend!!!!!!
    die theepot is UBERCOOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi... jouw servies is uit dezelfde serie als mijn mokken... grinnik... Die van mij zijn natuurlijk mooier ;-)
    Maar ik zie het al wel... ook jij bent lekker verwend....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...