maandag 9 november 2009

november 2009 competition

Ingenborg woont sinds enkele maanden weer in Nederland, in Australie had ze een scrapbookwinkel (de droom van zowat iedere scrapper), maar nu ze weer in Nederland woont, heeft ze nog veel spulletjes over uit die winkel die ze hier niet gaat verkopen maar weggeven door middel van haar blog waar leuke uitdagingen op komen te staan http://scrapbookingcompetitions.blogspot.com/.
De eerste was een sketch maken en dit is het resultaat wat ik ervan heb gemaakt. Heb gebruik gemaakt van het herfstpapier van Yellow Bicycle incl. vele embellisments van dit merk, verder wat aangevuld met knopen, rub-ons en bladeren.




6 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je layout, Yvon ... hij staat inmiddels op de blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie Yvon en wat leuk zeg ga gelijk een skijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Yvon en wat leuk om samen met jouw in het team te zitten, hi,hi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik vindt het leuk om samen met je in het Dt te zitten.
    Gefeliciteerd

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvon
    Gefeliciteerd en het lijkt me geweldig om met je samen te werken in het DT van DCL!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je plek in het DT van DCL!
    Ik kijk uit naar onze samenwerking en heb er veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...