maandag 2 november 2009

Dutch Card Lovers #23

Challenge 23 bij Dutch Card lovers is deze week geen kaart maar een alterd item. Was gisteren aan het speuren wat ik zou kunnen gebruiken hiervoor en toen kwam ik uit bij dit schilderijlijstje wat onder in de kelder lag. Dus meteen na de verjaardag van mijn zus aan de slag gegaan om er wat leuks van te maken, het schilderij was zo klaar maar toen een foto meende dus dat ik nog veel foto`s over de zee had liggen,nou niet dus, dus deze foto genomen van Amy van juli 1993, wel jammer want het was een grote foto van 20x28cm om hem zo klein te snijden maar ja nood breekt wetten. Twee kanten van de lijst zijn beplakt met het kaisercraft papier offshore en de andere twee kanten heb ik geverfd en toen bestempeld en geembosd.


9 opmerkingen:

  1. Zo, jij bent snel zeg!!
    Hij is erg leuk geworden!!
    Bedankt voor het meedoen met DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow jij bent snel Yvon heel erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super geworden Yvon, heel leuk dat je de ene rand geverfd en geembossed hebt, en die bloem vindt ik ook zo leuk gedaan. Die wil ik ook nog steeds maken.;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan, ik heb ook ooit een eervolle vermelding gekregen voor een gealterd fotolijstje! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvon,

    Wat een schitterend fotolijstje, brengt me weer op ideeen voor mijn homedeco.

    Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, da's mooi geworden! Leuke bloem ook onderaan.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt weer prachtige dingen gemaakt Yvon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yvon, Ik vind je fotolijstje echt Super!! Bedankt voor het meedoen!!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...