zondag 15 november 2009

DT werk voor Special Memories

Enkele lay outs en een miniboekje gemaakt met het Yellow Bicicle papier Autumn Bliss, verder heb ik gebruik gemaakt van de brads, felt stcikers en cardstock sticker s die ook van Yellow Bicycle zijn, enkele vellen Bazzil cardstock en dna nog herfst balderen, knopen, scrappersfloss en lintjes/kantjes.
Eerste instantie had ik zoiets van dit is niet mijn papier omdat het een lichte glans heeft maar wat was dit super om mee te werken, je kon het geweldig besprayen met Glimmermist, wat ik dus in het miniboekje heb gedaan met de kleuren Meadow green en Harvest orange en daarna de randen iets opgescheurt. Ben zere tevreden over mijn werk en vanaf donderdag is het te zien bij Special Memories.

5 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi allemaal. Supergave creaties! Ik heb laatst ook met deze lijn gewerkt, het is heel apart papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer Yvon!! Vind je kaartjesbummetje ook helemaal geweldig!! Helemaal leuk dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal zeg...prachtig! Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Yvon ben ook zowat klaar met m'n dt-werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Yvon!! Ik heb hetzelfde als jij... Het papier van LYB vind ik met die glans ook niet mooi. Maar ik heb het daarom dus ook niet gekocht...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...