zaterdag 21 november 2009

Laurens enkele kerstkaart en kaarten voor de stempelworkshop bij Special Memories

gemaakt naar aanleiding van de sketch van cardpatterns nr 40 zag deze 2 staan en vond ze wel heel leuk om te maken, mijn ik zegt ik moet hard aan de slag om kerstkaarten te maken, dus hierbij alweer eentje en ene geboortekaartje voor Brigitte.
Papier van deze kaart is sassafrasLass bungle jungle met glitterletters van making memories, een pin, stukje organza lint en een krokodil van prima marketing

Deze kaart is gemaakt van Bazill cardstock met basic grey letters, 2 chipboardfiguurtjes, zilver draad en rode strass steentjes.


Verder heb ik gisteren bij Manita nog 3 "black Christmas" kaarten gemaakt.



Deze kerstkaarten zijn alle gemaakt met het Making Memories Mistelto papier, strass steentjes, lint en pins en enkele stempels van hero arts en stempelmakers.


Gisterenmiddag bij Special Memories de tweede stempelworkshop gegevn ze waren zeer tevreden met het beoogde resultaat, hier zie je mijn uitwerkingen, de kaarten zijn gemaakt met alcoholinkt.

De stempelkaarten zijn gemakat met cardstock, yellow bicycle papier Autumn Bliss, alcohol inkt van Tim Holtz, sheet, glanspapier, cd, bindtouw en enkle knoopjes.

2 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...