zaterdag 25 januari 2020

You Can Create I!


Hoi, ik zag een leuke kit bij Hélène  op facebook voorbij komen en dacht die ga ik bestellen, de naam van de kit is You Can Create It!  Het is een kwartaalkit met 3 enveloppe voor januari, februari en maart. In iedere enveloppe vindt je enkele items, die je kunt gebruiken op je kaart verder zat er deze eer dsp uit the neutrals tinten bij ( niet mijn kleuren maar dat is voor mij juist de uitdaging, waar ik zo van houDenken, buiten je comfortzone).
In de januari enveloppe zat rood lint, 2 harten dollies en 5 rode rhinestones. Zoals jullie zien heb ik 1 dollies nog niet gebruikt, wie weet volgt daar nog een kaart mee.
Was echt SUper leuk om te doen. Wat vinden jullie ervan?





Lieve Groet Yvon...

2 opmerkingen:

  1. If you're looking to lose fat then you absolutely need to try this totally brand new personalized keto meal plan diet.

    To create this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and chefs have united to develop keto meal plans that are productive, suitable, cost-efficient, and satisfying.

    Since their launch in January 2019, 100's of clients have already completely transformed their body and health with the benefits a certified keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones given by the keto meal plan diet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...