woensdag 8 januari 2020

2020 wens, Stempel & Scrap blog


Hoi lieve lezers van mijn blog,

Ja, ik ben er nog aller eerst wil ik al mijn lezers en volgers nog de allerbeste wensen voor 2020 toewensen, dat er veel liefde en geluk op jullie pad mag komen. Ik begin stilaan met weer wat leuke kaarten te maken. Valt niet echt mee, na mijn val op 20 december bij de Jumbo Nederweert. Mijn linkerknie (juist die waar ik in november 2017 aan geopereerd was vanwege ene scheurtje in mijn meniscus), die heeft een flinke optater gehad toen ik dus viel over een vleeskratje, wat ik over het hoofd zag, Helaas zal het weer een poos duren voordat ik weer goed functioneer, maar ik laat me niet klein krijgen door niemand niet. Al kan ik nu niet veel dan wat strompelen, fietsen op de geleende hometrainer en bij de fysiotherapie, maar ik ga door.

Helaas heb ik daardoor toen johan aan de binnendeuren en kozijnen aan het schilderen was nog steeds niet mijn hobbykamer op kunnen ruimen, maar ooit komt die af. Oftewel opgeruimd, zodat ik weer heerlijk boven kan zitten op mijn eigen stekkie, met uitzicht op de mooie kerktoren van Nederweert.Nu is het uitzicht deels woonkamer en een stukje van de tuin, ook niet verkeerd hoor.

Ik ga me zo storten op een project wat ik vanaf de 16de kan tonen, ben nl gastdesigner bij het blog van Stempel en Scrap blog omdat ik de 4de challenge had gewonnen en nu een keer gastdesigner ben voor dit leuke blog. Vandaar dat ik met eer deze badge op mijn blog plaats.
Zijn jullie benieuwd wat ik ga maken, neem dan de 16de januari een kijkje op het blog van Stempel & Scrap, natuurlijk staat hij ook op mijn eigen blog en ga er ondanks dat ik met de lamp aan moet fotograferen toch een werkbeschrijving bij maken. Zodat jullie mijn project ook kunnen gaan maken.

Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...