zondag 19 januari 2020

'Tropische kaart, 2 regenboogkaarten en 2 Prakkendîeksies


Vanmiddag een kaartje gemaakt voor het blog van de DutchCardLovers. Had zin om weer even uitgedaagt te worden. En aangezien het soms regent, soms de zon schijnt een tropisch tintje waar ik wel erg naar verlang. Heerlijk de warmte op je lichaam.
Heb er wat leuke details in verwerkt, zoals het hoekje rechtsboven. Heb nl gewerkt met een sketch van de fb groep de Kijkkast friends & fans. Maaike mocht deze keer een challenge verzinnen en koos voor deze leuke sketch, maar ja, zoals gewoonlijk wijk ik daar weer vanaf.




Verder afgelopen week nog 2 regenboogkaarten gemaakt, blijf het een super techniek vinden en zo makkelijk om te maken, Denk dat ik binnenkort maar eens wat achtergrindjes op voorraad ga maken, met deze leuke techniek.


Zo dat was het weer, wat kaarten betreft, heb wel nog 2 gedichten voor jullie van eigen hand, met natuurlijk een zelf geschoten kiekje. Heb voor de gedichten die ik dit jaar ga maken en noteren de dialectnaam Prakkendîeksies gegeven oftewel in het nederlands, gedachtenspinsels.
Het vriendschapgedicht schreef ik vorige week en eenzaam, gisterenavond.



Lieve Groet Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, Yvon. Ja, de warmte van de zon, daar moeten we nog even op wachten.
    Je andere kaarten mogen er trouwens ook zijn!
    Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi tropisch kaartje! Het hoekje rechtsboven vind ik ook een leuk detail, het maakt de kaart net even anders. Ook je andere kaarten en gedichten zijn prachtig! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet met ons bij DCL Yvon! Een echt tropisch kaartje en ook je 'regenboogkaarten' zijn heel mooi. Goed bezig!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een tropisch kaartje met die ananassen kan niet missen. Je regenboogkaartjes zijn ook heel erg mooi gelukt. Fijn dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige tropische look heeft je kaart, Yvon...
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...