maandag 7 oktober 2019

Slakkenpost gemaakt op WereldKaarteDag 2019

Zaterdag en zondag heb ik gewerkt aan dit leuke project voor de WereldKaartenmaakDag 2019, via de facebookgroep EchtePostIsZoveelLeuker en de naam voor deze uitdaging was Slakkenpost, hoe leuk is dat. Mijn project is vandaag opgestuurd naar Heidi vd Heuvel, hoop dat ze hem morgen ontvangt en natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat Heidi voor mij gemaakt heeft. Ik heb wederom gekozen voor het mooie magnolia papier en stempels, (hou van deze set).
Wil je deze kaart/project ook maken kijk dan op het blog van Stempel & Scrap, daar staat een zeer goede uitleg over dit prachtwerk.




Hoop, dat Heidi, maar ook jullie als kijker van mijn blog deze kaart/project net zo mooi vinden als dat ik hem vindt.
Lieve Groet Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Wat is jouw variant mooi!
    Dank je wel dat je zo enthousiast mee hebt gedaan. Dat vinden wij super leuk!
    Ik hoop dat je ook mee komt doen met onze dieren uitdaging. Je hebt nog tot de 18e de tijd om je kaart op ons blog te uploaden. 🤗
    Dank je wel voor je linkje naar ons blog. Super lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden en leuk voor de ontvanger met al die aparte labeltjes/kaartjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...