donderdag 10 oktober 2019

Herfst schilpad kaart gemaakt.


Yep, daar is hij weer de schildpad, wat is hij toch leuk. heb een herfstige achtergrond gestempeld en ingekleurd met aquarelpotloden, (oké met pijn en moeite, aangezien mijn elleboog er nog lang niet is, maar in ettappes kan je ook wat maken). Ben er zelf heel tevreden over, zowel over de opbouw vd kaart, als over het kleurgebruik, terwijl ik niet 123 vd herfst hou.

Met deze kaart doe ik  mee met de DutchCardLovers Challenge #316 (wow, wat gaat dat snel, al zoveel challenges) en met het nieuwe blog, Stempel & Scrap SESU#1, waarvoor ik maandag al een kaart liet zien vd slakkenpost.
Bij DCL vroegen ze om een zelfgemaakte achtergrond, heb de herfstkrans gebruikt en bij S&S vroegen ze om een dier te gebruiken op je kaart. Maar ik combineerde deze 2 challenges, wat ik normaal dus eigenlijk niet snel zal doen.


Lieve Groet Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Dat zie je niet vaak, een schildpad op een kerstkaart! Ik vind hem super!! Bedankt voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nicole het is een herfstkaart. Maar je brengt me wel op een idee

      Verwijderen
  2. Leuke kaart Yvon! En origineel gedaan zo de achtergrond. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is superleuk!! Soort van hangmatje voor hem, hij lijkt er zelf van te schrikken :) Dank je wel voor het meedoen, Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Yvon, zo is het opeens een soort kerstschildpad. Dat zie je niet vaak. Leuk dat je met onze allereerste uitdaging mee hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...