vrijdag 7 juni 2019

Weer enkele kaartjes gemaakt en wat foto`s gemaakt


Ja, ben stil weet het, maar echt helemaal stil zitten doe ik niet meer. Alleen het posten schiet er soms bij in, dus nu weer een iets langere blogpost.

Natuurlijk weer wat kaartjes gemaakt, zoals de nieuwe HappyMailSwap, deze keer een doubleZfol card, die ik uitgewerkt heb met dsp, veel ponswerk en heel veel puzzelen, want ben te perfectionistisch dus het moet recht zijn en kloppen.haha. Verder een kaartje met danseres voor mijn kapster die een nieuwe uitdagende baan heeft gekregen en nog een verjaardagskaartje voor EPIZL een facebookgroep. De kaarten staan ook in deze volgorde op mijn blog.






 

Verder ben ik 1.5 week geleden in Veldhoven geweest bij Mary Couwenberg, die voor mij deze onwijs mooie regenboogsjaal heeft gehaakt, zag hem bij Amy en was er meteen verliefd op. Ben er ook zo onwijs blij mee, als omslagdoek of als sjaal, is op veel manieren te gebruiken. Mary nogmaals enorm bedankt. Tja en wat geef je dan als ze niets wil voor het haken, nou een mooie kleurrijk boeket van de nieuwe bloemenwinkel Botanica hier in het dorp. 




Als laatste wil ik deze 2 foto`s nog tonen van een vlinder die deze woensdag buiten rond vloog en op de beukenhaag ging zitten en ook stil bleef zitten. heb hem echt vanaf 15 cm kunnen fotograferen met mijn telefoon, Zo blij ermee.



Nou was weer een lange post, ga denk dit weekend weer eens onze postzegeltuin in om weer wat planten te fotograferen, want er staan weer mooie planten in bloei, die siergrassen zijn weer mooi uitgesprongen, echt blij met de verandering van onze postzegeltuin.  I LOVE IT...

Lieve Groet Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige post!
    Mooie kaarten heb je gemaakt !
    Ook je foto’s zijn mooi !
    Geniet van je tuin en maak weer mooie foto’s!
    Ben benieuwd .
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten weer. Die vlinder is een bont zandoogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...