zaterdag 8 juni 2019

2 kaarten voor EPIZL en een geboortekaartje


Jazeker, EchtePostIsZoveelLeuker dat weet ik uit ervaring, want zeg nou eerlijk wat is er nu leuker dan van je mede stempelaars een mooie gestemplde kaart te mogen ontvangen en natuurlijk te versturen. Deze 2 heb ik afgelopen week verstuurd en misschien volgen er nog wel enkele.
Maar vandaag eerst een geboortekaartje gemaakt voor mijn fysiotherapeut die papa is mogen worden. Nadat het kaartje klaar was, (met dank aan de tutorial van Hélène de Breejen) want ik deed het steeds andersom, ik begon met stempel1, maar Hélène begint met stempel 3 en zo lukte me deze ingewikkelde set/beer wel in 1x om hem goed afgedrukt te krijgen. Daarna even nog wat leuks erbij gekocht en als Limburger kan je zo`n slabbertje in het dialect toch niet laten liggen.






Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...