zondag 6 december 2015

SU-perchallenge blog #115

Ja, ik vind deze kleuren combi zo mooi dat ik er ook nog een kerstkaart mee gemaakt heb, dus 2 inzendingen deze keer voor het SU-perchallenge blog.

 En dan weer met deze geweldige set van stempels en stansen, dit is mijn kerst favoriet van 2015, deze stempels en stansen, genaamd Embelished Ornaments en Delicate Ornaments Thinlits. De formaat van deze kaart is 10 x 10, wat ik ook een geweldige maat vindt voor leuke kaartjes te maken, het hoeft niet allemaal groot te zijn.

Liefs Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Nou Yvon , beide kaarten zijn top !
    Mooie kleuren !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een mooie kleurencombi. ;) Prachtige kaart yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En daar is ie dan in kerstkleuren, haha, erg mooi geworden! Bedankt ook voor het inzenden van deze leuke kaart bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...