donderdag 31 december 2015

Op naar 2016...

Op naar 2016, het was best een mooi jaar, met veel mooie momenten om op terug op te kijken, de minder mooie vergeten we maar zo snel mogelijk.
Soms moesten er knopen doorgehakt worden, zoals het definitief stoppen met Stampin Up. Veel van buiten genoten van het mooie warme weer, (helaas wacht ik nu wel op de winter), maar die gaat er volgens mij in 2016 aankomen hoop ik. er waren heel veel mooie momenten, grote maar ook de kleine liefdevolle momenten koester ik,

Begin 2015 begon al met een midweek Lommerbergen, 2 scrapweekend, een paar dagen weg met Dorine naar Noordwijkerhout, waar we naar de Soldaat van Oranje gingen (dit was een heel groot hoogtepunt voor mij deze musical bijwonen), in september nog met Johan naar Vaals op vakantie geweest. Maar het was niet steeds vakantie. nee helaas. Mijn glutenintolerantie was soms behoorlijk lastig, maar daar ben ik nu na ruim 1.5 jaar aan gewend. Mijn gezondheid is blijven kwakkelen, (misschien wordt er in 2016 een wondermiddel uitgevonden, wat ik niet geloof), mijn lever adenomen daar zijn de meeste van geslonken op 2 na die bleven even groot, dus nu ene half jaarlijkse controle, maar daar maak ik me nog steeds niet zo druk om. ook een mooi moment was dat ik mijn lang gekoesterde tattoo heb laten zetten, een hondenpoot, ingekleurd met kleuren van een bellenblaas, als ode aan 4 geliefdes, mijn overleden moeder staat voor de kleuren, de hondenpoot voor onze overleden Misty en dan de letters MAD, M is voor Mam/Misty, A voor onze dochter Amy en de D voor onze zoon Dylan en dan krijg je gek, haha.
Weer nieuwe mensen ontmoet, waarvan ik er veel in mijn hart heb gesloten, Helaas ook sommige mensen, die me teleur stelden, maar ja zo is het leven nu eenmaal met zijn ups en downs. Anders zou het ook wel heel saai worden. Maar nu op naar een hopelijk mooi 2016, met wie weet weer nieuwe vriendschappen, uitdagingen, meer gezondheid, nieuwe bril want soms zag ik het niet meer zitten, (ligt/lag aan mijn bril links minder sterkte en rechts meer), etc.
Dus hieronder onze wens (met natuurlijk weer een eigen vuurwerkfoto), hopelijk lukken ze vanavond nog beter met mijn nieuwe camera.

Mijn laatste motto is  "De herinneringen die je later wilt hebben, zal je nu moeten maken".
Liefs Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Mooie nieuwjaarsgedachte !
    Ook jou wens ik dat toe .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie terugblik, ik wens je een goede gezondheid en veel creativiteit toe en wie weet dit jaar weer een weekend bij mij in de buurt? Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geschreven zus. Dat 2016 nog beter mag worden dan 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geschreven Yvon.Jullie ook de beste wensen en laat 2016 een fantastisch jaar worden.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...