donderdag 10 december 2015

De laatste kerstkaarten???

Sorry, het wordt nu productiewerk, ook omdat ik nog een album moet maken voor de kerstdagen dus van deze 2 kaartjes, ga ik even in de productie is normaal gesproken niet wat voor mij, om productie te maken, volgend jaar toch eerder beginnen. (zei ik vorig jaar ook geloof ik. Maar ook deze kaartjes ondanks productie, gaan perfect de deur uit, anders komen ze de deur niet eens uit.

En terwijl je dan boven bezig was (rond half 5 geloof ik) keek ik weer even door mijn raam en wat was het weer mooi buiten, dus ook van dit plaatje mogen jullie meegenieten. Niets aan bij hoeven te werken, qua belichting of zo , gewoon DE perfecte foto in een keer, die wolken zo mooi, net ene schilderspalet.

En dan de twee kerstkaartjes waarvan ik er nog meer maak, maar die ik niet zal tonen omdat ze hetzelfde worden, haha.

Liefs Yvon...

3 opmerkingen:

  1. ze zijn erg leuk en ik heb er inmiddels 1 van je mogen ontvangen, ook al zo'n leukerd, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's van die lucht ! Kaartjes zijn weer prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...