maandag 9 december 2019

Weer 9 kerstkaarten

Hoezo, onder druk werk ik snel. Ja, want op korte tijd weer 9 leuke gezellige kerstkaarten gemaakt met mijn favoriet "Moose". O, wat vind ik hem toch gaaf. Deze keer heb ik met restpapier van het mooie Feels like Frost dsp, want ook de achterkant is mooi, met zilver en wit, al heb ik ook 3 x de voorkant nog gebruikt want wat is dit foto papier mooi. Jammer dat het zo snel uitverkocht was en ik er via via toch aan ben kunnen komen.
Denk dat ik morgen mijn eerste lading kaarten maar eens ga versturen. Gedichten moet ik nog uitprinten, maar zijn ook alweer klaar.
Deze kaarten doen mee aan de challenge op het Stempel & Scrap blog..


Lieve Groet Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Wat een chique kaarten, heel gaaf! Leuk dat je weer meedoet met onze uitdaging bij Stempel & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo! Meteen 9 kaarten. En wat een mooie Yvon. Erg leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    Groetjes Leoni

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...