maandag 16 december 2019

Geboortekaartjes gemaakt voor Lana

Vrijdag de 13de, voor sommige ene gewone dag, voor sommige een ongeluksdag en voor sommige een zeer speciale dag. Dit dus ook voor mijn petekind Lindy en haar partner Kyle, want ze werden trotse ouders van dochter Lana Skye. Een pracht meisje, klein maar fijn.
Mijn zus Carin (oma dus) was op internet aan het zoeken voor geboortekaartjes, toen ik dat hoorde zei ik o, die wil ik wel maken. Vond het ook een eer dat ik dat mocht doen.
Als er maar rose in zat en dat kon natuurlijk. Dus een voorbeeld gemaakt in gewoon wit met rose papier en de kleuren Melon Mambo en Flirty Flamingo want, door het tijdgebrek had ik niet echt genoeg om alles in een kleur roze te maken. Maar dit is een mooie oplossing geworden zelf vind ik de donkere het mooist en de ouders de lichtere, zo zie je maar weer smaken verschillen.
Dus donderdag begonnen, eerst in mijn hobbykamer het oud-Hollands papier uit een lade gevist, want dit is zo speciaal papier, maar ook voor een speciaal meisje. Gelukkig ik had nog 16 enveloppen, ze had er eigenlijk aan 14 genoeg, want in Engeland waar ze wonen worden geen geboortekaartjes verstuurd. Maar nu heeft ze 2 extra kaarten. 
Ben er zelf zeer tevreden over, al was het snijden van het bovenstuk op de kaart zeer intensief, want wat is het mooi maar ook zeer dik papier. Zaterdag verder gesneden en zondag wilde ik de strikken gaan maken, maar mijn handen moesten toch even echt een dagje rust, maar vandaag heb ik ze gestrikt en af gemaakt. Op de envelop, kaart en de binenkant 3 hartjes gestempeld, omdat ze nu met zijn drieën zijn.
De tekst had oma gemaakt en ik heb ze uitgeprint ook weer op oud- Hollands papier maar dan de printversie. Snijden op 13 x 13, want de kaarten zijn 15 x 15 cm. 
O, zo blij ook met deze mooie setmpelset die ik al even in mijn bezit heb en ook niet snel weg zal doen. 
Het was me een waar genoegen om deze kaartjes voor Lana Skye, Lindy en Kyle te mogen maken.




Is het geen prachtig kindje, babay Lana Skye.

Lieve Groet Yvon...

3 opmerkingen:

  1. De kaartjes zijn echt super leuk gevonden en Lindy vond het echt geweldig dat je dit hebt gedaan ! Dus een hele dikke dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes met de voetjes ! Proficiat met de uitbreiding van de familie ! Lana Skye is een prachtige naam voor een heel mooi baby'tje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...