vrijdag 29 maart 2019

Enkele kaarten voor #EPIZL# en Cats on AppleTree kaart

Op de facebookgroep van #EchtePostIsZoveelLeuker#, weer wat kaarten gemaakt, in februari 3 verstuurd en in maart uiteindelijk ook 3. Al plaats ik er maar 1 van maart omdat ik er vandaag nog 2 heb gepost, (hoop dat postnl meewerkt en ze morgen bij de ontvangers aankomen).

 Deze is van februari, jammer dat er maar 2 op de facebookgroep geplaatst zijn van de 3 die ik verstuurd had.

 Deze kaart was voor maart, zat met een ontsteking in mijn rechterelleboog, maar toch gelukt om deze kaart te maken, de geemboste achtergrond had ik nog liggen.
Detail van de glitter op de vlinder.

Verder was afgelopen maandag mijn Lieve nicht Riny Jarig, die ik woensdag deze kaart stuurde, de hondjes konden niet zo snel de weg afleggen naar Spijkenisse. Was toch een heel eind lopen voor ze.
Voor deze kaart heb de de leuke stempels van Cats on Appletree nog eens gebruikt, ze zijn zo cute.

Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...