vrijdag 22 februari 2019

Mapje met geschenklabels (kwartaalkit 1)


Het vierde project uit deze leuke kwartaalkit is klaar, wat was het weer leuk om te maken. En ja ik heb gekozen voor de dikkere variant van het mapje en natuurlijk maakte ik weer een rilfout, dus er komt nog een mapje met 2 vakken ipv 3. Maar eerst nog mijn laatste project maken van deze kit.
Heb nog een kleine aanpassing gedaan. Vond nl een flap kaal met alleen groen, dus aangepast naar eigen inzicht, met designpapier, net zoals de achterkant, moest alleen designpapier zijn, maar om het zilver en roze DSP terug te laten komen het hier herhaalt. Nu ben ik er helemaal tevreden over.
Dit was een project van Danielle bennink, www.mrsbrightside.nl . Ben nog uit aan het vogelen hoe ik op de laptop een collage kan maken.











Lieve Groet Yvon....

5 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...