zaterdag 26 januari 2019

Vellum kaart en nieuwe kit


Daar ben ik weer met het laatste project van de kit nr 4 van 2018, wederom een leuke kaart van vellum. Zou er zelf niet 123 voor kiezen ivm het plakken , maar je ziet zo niets van lijm of tape op deze manier, Dank jewel Danielle Bennink voor deze leuke kaart weer. Het lint is niet van Stampin Up maar ooit gekocht bij Intratuin tijdens kerst en jawel het is net Cherry Cobbler.




Vrijdag bracht de post mijn 2de kit van Danielle en Sandra, hij is weer leuk. Zeer mooie projecten hebben ze ervan gemaakt met weer een duidelijke werkbeschrijving, dus ik kan weer aan de slag. Wederom gekozen voor papier wat ikzelf niet 123 zou aanschaffen, maar heb er op facebook al leuke projecten mee voorbij zien komen. Nu nog even bedenken welke leuke stempels ik erbij ga gebruiken, want de bijbehorende set heb ik niet, weet ook niet of ik die aan ga schaffen.


Een zeer fijn weekend nog,
Lieve groet Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon, ik heb heel wat gemist !
    Prachtige kaarten heb je gemaakt !
    Velum is wel precies werken , maar je kaart is top !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. DJW Ineke, heb ook een zware tijd gehad, ds weinig gedaan, dan overleefd

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...