vrijdag 4 januari 2019

Mini ster album en 3 kaarten gemaakt


Heb dit leuk ster albumpje gemaakt, met spullen uit de kit (4-2018) van Danielle en Sandra van de facebook groep oneline stampin party. en nog 3 leuke kaarten met de leuke set Varied vases van Stampin Up. Die ik al maanden in huis had en nog steeds  niet gebruikt had, terwijl hij zo gaaf is.
Ben gelukkig weer op draaf met mijn hobby,en nu hoop ik dat ik snel mijn hobbykamer op geruimd krijg, zodat ik daar weer kan zitten om te freubelen. Is net een bom ontploft daar.

De uitdaging van deze kit zit het vooral in het designpapier, echt kerstich met rood/groen en als er iets is met kerst is het deze kleuren met en voor kerst. Maar ik moet zeggen, dat ik er flink in uitgedaagd wordt en dat is juist de bedoeling. Heb er allemaal quotes in gestempeld ipv iets met foto`s erin gedaan.










Verder deze 3 leuke kaarten gemaakt met de 2 sets, Varied Vases en Waterfront. Ik hou nu al van deze geweldige set, terwijl hij al maanden ongebruikt op de plank lag.

Lieve groet en bedankt voor je bezoek, Yvon...

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...