zaterdag 24 februari 2018

Eh, ja het is 24 februari en mijn eerste kerstkaart is een feit.


Was bij Ineke op het blog aan het kijken, zei is een echte trouwe volger van mijn blog en zag daar een mooie kerstkaart uitdaging staan, gebruik zwart en wit en eventueel 1 kleur erbij. Ja voor dit soort opdrachten ben ik te porren. Dus ik naar het blog van  52 weeks of Christmas en ervoor gaan zitten. nu kreeg ik met kerst een stukje geweldig mooi inpakpapier van craft met zwart dat had ik bewaard met het idee om er iets mee te maken, nou deze kaart is eruit gekomen. Ik ben er zeer tevreden over, hoop de ontvanger in December ook. Zodoende dus al een kerstkaart van mij, haha.
Lieve Wintergroet Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden Yvon. Dat zwart steekt mooi af op kraft. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvond, zwart wit en kraft is een geweldig combi, wat een mooie kerstkaart is het geworden. Heel erg leuk dat je mee doet met de challenge bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuke, grappige kaart ! heel origineel is ie zeker en vast !
    fijn dat je meedoet met de challenge deze maand,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig, dat Kraft met zwart, en mooie witte versieringen erbij, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Yvonne,
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind je kaart prachtig! Fijn dat je meedoet over onze challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...