vrijdag 23 februari 2018

DutchCardLover #286


Yes, ik heb het weer gedaan, wat nou een keertje meegedaan met de leuke uitdaging op het DCL blog. Wilde eigenlijk foto`s uitzoeken van de vakantie (ja die van Rhodos september 2017), maar kreeg ineens zin om iets te gaan maken. Dus even ene uitdaging opgezocht en het eerste waar ik kijk is toch het blog van de DutchCardLovers. dus uitdaging 286 was het kleurenschema van onderstaand plaatje te gebruiken, is me aardig gelukt, moet ik zeggen. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over.
Bedankt DCL DT team, dat jullie me uit mijn comfort zone trokken met deze kleuren challenge.


Liefs Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje Yvon! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, Yvon en superleuk dat je weer een keertje meedoet met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan Yvon prachtig kaartje. Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere vrolijke voorjaarskaart! Bedankt voor het meedoen met Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...