woensdag 17 januari 2018

Helaas ook minder leuke kaarten om te maken

Helaas het nieuwe jaar was net goed begonnen en toen moesten we afscheid nemen van de moeder van mijn BFF op 7 januari. Heb gewacht op de rouwbrief, want misschien kon ik daar dan wat mee en dat lukte er stond nl een oranje /rode roos op. Dus 2 bijna dezelfde kaarten gemaakt ene voor de hele familie en een voor mijn vriendin en haar man.
Na een mooie waardige crematie, begint voor jullie nu het moeilijkste proces, alles een plek geven en geloof me de ene dag gaat het goed en de andere dag is verdomd kut. Maar laat de mooie herinneringen, jullie dan net dat zetje geven wat jullie nodig hebben. 
Mia rust zacht.

Liefs Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor een trieste dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoals altijd lieve vonneke ken jij je weer helemaal in de ander verplaatsen dat is echt een gave van jou .sterkte ook voor jou xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...