zondag 14 januari 2018

DCL #283

Johan`s collega heeft een zoontje gekregen dus er moest weer wat gemaakt worden, aangezien het oorspronkelijk geboortekaartje wat stoer is wilde ik mijn kaartje natuurlijk ook wat stoerder maken, dan een gebruikelijk geboortekaartje is. Heb gebruik gemaakt van dezelfde kleuren, en de Hoed, snor en een shirt terug laten komen,. (Helaas had geen rompertje). En met de sketch van de DutchCardLovers is dit het resultaat geworden. Hoop dat de ouders hem net zo mooi vinden als ik, hem vindt.

Mijn uitwerking van het geboortekaartje voor Tuur, stoere naam stoer kaartje. Voor DCL #283


Dit is het originele geboortekaartje van Tuur. 

Liefs Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om het originele kaartje als inspiratie te gebruiken, goed gelukt!!! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en een gaaf kaartje, Yvon! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan hoor met het geboortekaartje als inspiratie doe ik ook vaker geeftaltijd een leuk effect. Fijn dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie uitwerking van de schets!
    Dank voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...