maandag 4 januari 2016

Nog enkele nieuwjaarskaarten gemaakt

Ik had van nog ene paar mensen van creatijd een leuke kerstkaart gekregen en aangezien ik niet in de mood was, heb ik nu nog 4 Nieuwjaarskaartengemaakt, de eerste doet meteen mee voor het SU-per challenge blog #119 Gebruik sterren op je kaart en dat is dus deze kaart geworden.


Dit is mijn uitwerking ervan geworden, met sterren en strass.

Deze 3 snelle nieuwjaarskaarten heb ik ook nog gemaakt ze komen uit een kit maar weet niet meer welke, eens besteld en nooit echt wat meegedaan, zag hem nu weer liggen. Ze gana ook zo op de post naar????
Liefs Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Ohh die sterrenkaart is gaaf Yvon. Super leuk gedaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend, vooral die met dat ronde doorkijkje vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sterrenkaart. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaartjes geworden Yvon! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sterrenkaart en leuke nieuwjaarsjaartjes ! Mooie layout! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je weer meegedaan heb met de SU-per Challenge Yvon. En wat een leuke kaart . Dank je wel groetjes Jolan Meurs

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...