zondag 3 januari 2016

Mijn zelfgemaakte ontvangen kerstkaarten

Deze zelfgemaakte kerstkaarten kreeg ik van vrienden en bekenden, wat zijn ze toch mooi, ga ze straks een plekje geven op mijn hobbykamer, zodat ik er nog langer van kan genieten.
De eerste 3 foto`s zijn van het forum van creatijd.
Links boven Jo(landa) eronder Sylvia, daaronder Sylvia DK rechts een mooie hanger van Marijke en daaronder de kaart van Cissy.

Linksboven de kaart van Ria erlangs de kaart van Heidi links onderaan de kaart van Els met een mooi ontroerende tekst erin en dan de kaart van Monique.

de eerste kaart is van Annerieke was ook de eerste die ik ontving) en daarnaast nog ene van Sandra

Rechtsboven Dorine, erlangs Maaike, links onderin Rieni en erlangs Karin.

Linksboven de kaart van Ilja, erlangs van Anja en daarlangs van Rosalien. Onderste rij weer een beauty van een kaart van Margo en erlangs een cutie van Annette.

En de laatste en zeer originele kaart van Alida en Jan Willem.

Ook de mensen waar we een gekochte kaart van hebben gekregen onwijs bedankt, het blijft leuk, kaarten ontvangen. Oeps en ik vergeet er eentje die ubercute is, die van Dylan, Natasha en gabber (de hamster. Weten we precies hoe Dylan en natasha ons zien haha

Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je de kaarten laat zien !
    Bewaren !
    Doe ik ook,als ik een zelf gemaakte kaart ontvang !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bewaar zowel de zelfgemaakt als de gekochte kaarten, op een gegeven moment gooi ik de gekochte kaarten weg, maar daar gaat jaren overheen, haha

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...