vrijdag 10 oktober 2014

Muzikale vrijdag #80 & 81


Tja , vorige week vergeten ,dus vandaag maar 2x een muzikale opdracht. De komende tijd gaan we de muziek opdrachten over het menselijk lichaam. En dan echt zowat alles komt aan bod, dat zal je de komende tijd wel horen hier.
Dus vandaag start ik in plaats met een foto met ene gedicht van eigen hand (lang geelden eens gemaakt). het gedicht gaat over Ik dus ook de mens.



Ik ben ik,
Ik ben niet volmaakt,
Ik ben niet perfect, 
maar zo ben ik.

Ik ben wie ik ben, 
Ik weet wat ik wil, 
soms ben ik erg druk,
soms ben ik er stil.

Om mij te leren, 
moet je dit leren,
Ik ben ik, 
en zo moet je mij,
 maar accepteren,
want ik ben ik.

Nou het liedje van afgelopen vrijdag betreft de huid, daar hebben we er in ieder geval heel veel van, soms heerlijk bruin gekleurd, de andere is blank, de een is wat gelig, soms veelkleurig denk aan een mooie tatoeage, (hé daar heb ik wel foto`s van), Amy`s nieuwste tattoo is bovenstaande foto, deze diamant ben ik, Ze heeft dus 4 diamanten op haar bovenbeen laten zetten zichzelf, Johan, Ik en als laatste Dylan en ze zijn schitterend stuk voor stuk. Maar omdat het gedicht over mij gaat laat ik alleen Mijn diamant zien.

Ik heb vandaag gekozen voor Chris Rea, een goede artiest, waar ik goed naar kan luisteren en Johan nog meer, haha.

Dan meteen door naar de volgende muziek opdracht nummer #81 alweer, wat gaat dat snel zeg.
Deze keer is het gezicht oftewel Face, nou daar zijn zoveel liedjes van dat ik voor een favoriete band ben gegaan (beetje jeugd sentiment) namelijk Madness, de band van de jaren 80 voor mij dan, met hun lekkere ska popachtig achtig geluid, ja hier ben ik dol op was trouwens ook de tijd van Doe Maar , met zo`n zelfde soort geluid. Tja, je houdt ervan of totaal niet. 

Verder heb ik nog veel meer te vertellen maar helaas wil mijn lichaam niet dat ik zoveel pc, dus voor vandaag is dit genoeg om te lezen en te beluisteren.
Groetjes Yvon...


Da






2 opmerkingen:

  1. Yes twee supersongs!!
    Zie je dat die lijf-onderdelen heel erg veelzijdig kunnen zijn, liedjes in overvloed!! ;-)

    En je gedicht is heel erg mooi! dat mag je best wel eens vaker doen ;-)

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is nog een oud gedicht, heb er nog enkele tegenwoordig dicht ik eigenlijk niet meer

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...