woensdag 21 september 2011

herfst atctjes en Red Dress day

Gisterenmiddag kreeg ik mijn herfst atctjes van het Scrapfeverforum, o het is iedere keer dan een feest als je weer zo`n super leuke enveloppe krijgt.
deze kaartje heb ik gemaakt.
En deze heb ik ontvangen had er per ongeluk 6 opgestuurd ipv 5 dus kreeg een eigen kaartje mee terug.

RED DRESS DAY

Vandaag was het ook red Dress day en eigenlijk per ongeluk had ik vandaag een rode tuniek aan, meende nl. dat het morgen pas red Dress day was. Heb vorige jaar ene Red Dress speldje gekocht maar ben dat dit jaar verloren en heb me nu ene nieuw besteld wil je meer weten over dit speldje
  kijk dan hier. En dan rechts bij het rode jurkje kan je het bestellen voor 5 euro je steunt natuurlijk meteen de Hartstichting die veel onderzoek doen naar hartkwalen bij vrouwen. Aangezien dit bij ons in de familie zit vond ik het speldje vorig jaar al heel toepasselijk, mijn moeder is 30 september 2001 aan een acute hartstilstand overleden vandaar dat ik het speldje met een warm hart zal dragen als gebaar naar mijn moeder, die ik steeds erger ga missen. En natuurlijk naar alle vrouwen die aan ene hartziekte zijn overleden een sluipende moordenaar voor vrouwen want de symptonen worden vaak niet herkend omdat ze anders zijn dan bij mannen.
 Wil je er meer over lezen klik dan hier en hier!!!


1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...