vrijdag 30 september 2011

Loop wat achter

Loop wat achter komt door het mooie weer van afgelopen dagen weet het is geen excuus.

Heb de liefde`s atc-tjes ontvangen en natuurlijk krijgen jullie de mijne ook te zien. Verder niet veel gescrapt maar afgelopen dinsdag met Petra naar Scheveningen geweest, wat een geweldige dag is geworden, niet te heet en niet te koud het ideale strandweer voor ene flinke strandwandeling. Wat we dan ook gedaan hebben heb wel 2 dagen flink pijn aan mijn hamstring (met name links gehad) maar je moet er wat voor over hebben.. Verder de DCL van afgelopen zaterdag morgen komt alweer de nieuwe erop Ja ik begin me te schamen dat ik achter loop met bloggen (sorry Paola).

Dan wil ik ook even stilstaan bij de plotselinge dood van mijn moeder vandaag 10 jaar geleden, heb veel weer aan haar gedacht vandaag (net als bijna iedere dag) mam "gae zeetj nôg steeds bîj mich eêdere daâg, jaôr in jaôr oet."


 
Mijn gemaakte liefdes atc-tjes
DCL #109

De sketch was deze keer van Angèle en wist ook meteen hoe ik deze kaart zou maken.

Mijn uitvoering van de sketch.


Dagje Scheveningen afgelopen dinsdag 27 september.


Bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog Liefs Yvon


2 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit!! Maar Petra moet niet zo moeilijk kijken hoor... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben zo te zien een heerlijke dag gehad! Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...