zondag 7 november 2010

Herfst & oôs mam

Herfst, ben er dus echt niet dol op, deze lay out heb ik gemaakt naar aanleiding van de kwartaalchallenge (scrapotheekforum) van oktober / foto en je moest omschrijven wat je hebt met herfst.

HERFST


gebruiktematerialen;
creme cardstock, papier van BoBunny (back to backs), ek succes pons, een kalenderkaart van november, thickers, dymotang voor de journaling, stuk jute lint, zwart scrapflos, knopen, 2 soorten spelbinders rond en de ronde scallop, groene inkt en een foam stempels met dots.

Zag dat Terese een nieuwe kwartaalchallenge erop had gezet een lift deze keer, dus nog net voor ik eten ging maken even in elkaar geflanst. Heb de foto wel gedraait anders keek mijn moeder van de lay out af.

OÔS MAM

Gebruikte materialen;
basis is graphic 45 ( renaissance faire),papier Graphic45 (steampunk debutante), zwart cardstock,
border pons van Martha Steward, , stickers graphic 45, thickers en 2 parels van prima marketing

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog
Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...