zaterdag 6 november 2010

Autumn en DCL #69

Zo vanmiddag nog een snel lootje gemaakt voor de challenge op het forum van de Scrapheap. De challenge was gebruik de kleuren geel, oranje,rood en bruin dus de echte herfstkleuren, daarbij hoort natuurlijk een mooie herfstfoto.

AUTUMN


Gebruikte materialen;
Papier van October Afternoon & Cosmo Cricket, bruine houtnerf plakfolie,houten boom die ik heb betsempeld (artimo), droplets van kaisercraft, stempel van Hero Arts, 2 vilten bladeren  Little Yellow Bicycle, diverse losse embellsiments van October afternoon en K&C stukje oranje takjes lint.
Zaterdag betekent ook weer tijd voor een nieuwe DutchCardLovers deze keer een uitdaging van Ellen Ruberg namelijk een recept om ene kaart te maken en dit is het recept;
1. . maximaal 2 dessinpapiertjes
2. een lintje of een border
3. je favoriete stempel
4. een swirl
5. een tag of label
Dit is wat ik ervan heb gemaakt.
DCL#69

Gebruikte materialen;
zwart cardstock, papier van een kerstlijn van making Memories (2009), chipboard swirl die ik beinkt heb, prima bloemen met een pearl brad, jute lint en rood ijzeren draad (onbekend) nietjes, rhinestones zilver, de tag is gemaakt op groen cardstock met gebroken wit waar een tekststempel van PennyBlack op is gestempel (2000) en is afgewerkt met een rode strik en een zilveren bedel.


 Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. je lo is een plaatje! en je kaartje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie Lo yvon.
    Wat leuk die boom!!
    Je kaartje had ik al gespot op het forum, erug mooi !!!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve help wat heb je weer veel gemaakt! Je bent niet bij te houden hoor ;) Prachtige herfstlayout, die van 'autumn' vind ik ook super en de rest nou ja eigenlijk is het allemaal mooi:)
    Groetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...