dinsdag 13 juli 2010

JAAAAA eindleijk weer een lay out van mij

Na bijna 2 maanden niet gescrapt te hebben viel het tegen, ben niet tevreden over deze lo maar laat hem toch zo, hopleijk komt het wel weer heelmaal goed (dat ik dus tevreden weer ben over mijn lay outs) deze is gemaakt voor een extra kwartaalchallenge op het scrapotheekforum nu moet ik dus ook echt stoppen want voel het in mijn beide armen en mijn nek, grgrgr maar toch geeft het een fijn gevoel dat ik weer wat heb kunnen maken

.Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Leuke layout geworden! En die foto is gaaf!

    gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Yvon, ik was je een tijdje uit het oog verloren, maar je maakt nog steeds geweldige dingen. Je schrijft niet tevreden te zijn met dit werk: dat hoeft helemaal niet hoor: hij is prachtig!

    groetjes van Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...