donderdag 15 juli 2010

BLOGAWARD en de juli sketch van Scrrapdelight

bij Scrapdelight op het forum staat een leuke sketch voor de maand juli, ben er de hel middag tot nu aan bezig geweest steeds in etappe`s, maar het is me wel weer gelukt over deze LO ben ik meer tevreden dan de vorige van deze week, het gevoel begint weer terug te komen.
Enkele detail`s
Gebruikte materialen;
zwart en blauw cardstock, papier en stickers van Fancy Pants (father & son), de letter stickers zijn van Basic Grey (oude serie), pearls, een zwarte stift en witte pen

Groetjes, Yvon

4 opmerkingen:

  1. Wat lief Yvon :)), hier ben ik heel erg blij mee. Thanks. Ik ga ook even nadenken aan wie ik hem door geef. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf Yvon, ik ben het helemaal met Monique eens, je verdient hem.
    En wat een leuke LO van Fellow

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je lieve layout.
    En een super leuk layout (en foto) van Fellow!
    Gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layout weer Yvon en gefeliciteerd met je award.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...