zondag 13 december 2009

Ben druk aan de scrap geweest vandaag - cardpatterns#45

Heb enkele kaarten gemaakt en een wijnkist bescrapt, mijn kerstkrans afgemaakt kortom een heerlijke scrapdag gehad, tussendoor heb ik Dylan nog een dikke 3 kwartiergeholpen met zijn folderwijk om even een frisse neus te halen.

KERSTKRANS van Kaisercraft
Gebruikte matrialen:
papier van graphic 45, 3 houten figuurtjes, stukje grijsboard beplakt met graphic45, thickers en de engeltjes zijn uitgeknipt uit graphic 45 papier.

Kaart gemaakt voor cardpaterns #45
Gebruikte matrialen:
Craft cardstock, papier van My Minds Eye (een oude lijn), brads, kantje en een tekststempel.

Wijnkist inclusief inhoud.

Gebruikte matrialen:
wijnkist incl. fles wijn, papier 7 gypsies (gypsies market), bloemen, stokje kaneel, rhinestone figuurtjes van Prima Marketing, maya Road klok, lint, touw, bards en knopen.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gemaakt yvonne.Vooral die wijndoos/fles is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Yvon die wijn doos is echt helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een mooie kist heb je gemaakt, dat is een echt pronkstuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, WOW Yvon, wat heb jij een mooie dingen gemaakt zeg!
    Die wijnkist is werkelijk prachtig!
    En de krans en de kaart zijn ook super!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk zeg, vooral je wijnkistje is prachtig, zelfs de fles helemaal opgeleukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zijn ze geworden.
    Ik vind je star/kerstkrans heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, en die wijnkist wow prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die doos zag ik net al op het forum...Super!
    Maar die fles is ook al zo mooi ...en de kerstkrans..wow!
    Denk dat ik die ga liften van je ;)
    En zo veel kaartjes weer ,geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan die wijnkist wow en wat een mooie krans ik moet hem nog ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These are all lovely! But that trunk/box is really unique- such a great idea to embellish it.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En raad eens..........Ik heb de wijndoos met inhoud gekregen, ik ben helemaal blij. In het echie is ie NOG veel mooier. Nogmaals kei bedankt Yvon. Gr. Dorine xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...