zondag 27 december 2009

2 lay outs gemaakt

Ondanks dat ik heel moe was sinds vanmiddag, toch nog 2 lay outs eruit geknald. Weet denk ik wel waardoor het kwam dat ik zo moe was, heb teveel suikers binnen gekregen de Leonidas bonbons waren ook zo lekker die ik op 1ste kerstdag open heb gemaakt gelukkig was het maar 250 gram (was ja nu nog allen een lege doos)en ik weet het eigenlijk heel goed FM in combinatie met teveel suikers roept meer pijn op en pijn maakt moe dus ik werd onmiddelijk afgestraft, maar ja ze waren wel lekker.

Maar het gaat over de Lay Outs die ik vandaag heb gemaakt de eesret was naar aanleiding van ene sketch die Monique op het scrapotheek forum had geplaatst vanmorgen en de ander op het blog van Ingeborg stond een leuke sketch die ik heb gemaakt.

Fellow`s first snow and Christmas

Deze fotocollage heeft Amy gemaakt van fellow toen die voor het eerst in de sneeuw was vond hij wel leuk en ik had weer een mooie foto om te scrappen moet je vaker doen Amy.


gebruikte materialen:
wit cardstock, papier is de kerstlijn van kaisercraft, thickers, lint, dymotang en 2 houten sneeuwkristallen die ik met inkt en stickels heb bewerkt.

Dylan`s slagen aan het VMBO-T in Heythuysen

Heb bewust voor dit papier gekozen vanwege de cijfers en letters die toch wel met school te maken hebben, vandaar deze combinatie. De foto`s zijn van de diploma uitreiking en het feest aan huis wat we voor Dylan hadden georganiseerd het geluk was dat Dylan`s oom uit New Zealand ook aanwezig was met vrouw en kinderen, toevallig waren ze 3 jaar ervoor hier toen Amy slaagde.

Gebruikte matrialen;
papier van cosmo cricket de monsterlijn en october afternoon, vogeltje van basic grey, letters van cosmo cricket.

4 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...