zondag 10 november 2019

2 zwart/wit/bling kerstkaarten


Vanmiddag deze 2 zwart/wit/bling kerstkaarten gemaakt. Was een challenge op de facebooksite "de Kijkkast, Friends en Fans", omdat ik de vorige challenge had gewonnen, mocht ik deze challenge verzinnen, tja dan kan je niet achterblijven om deze leuke challenge zelf niet te maken. Voordeel mijn eerste 2 kerstkaarten zijn een feit.
 Bij de bovenste kaart heb ik met Pearlized doilies ingekleurd met een stampin blend in de kleur Dark Pretty peacock, op de detailfoto zie je de vling in de doilies. Met die blend heb ik ook 4 rhinestones gekleurd. Op de kaart eronder ben ik gegaan voor goud als bling en bewust geen kerstdesignpapier genomen maar beide papiertjes komen uit een oude Valentijn collectie.




Lieve Groet Yvon....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...