maandag 9 oktober 2017

DutchCardLovers #279 en verjaardagskaart

net las ik op het blog van de DutchCardLovers dat de volgende challenge met dieren te maken had, nu heb ik heel veel dieren stempels. Sinds vorig jaar ook een behoorlijke partij van cats on apple trees, wat zijn ze toch lief maar ja vanwege mijn crea dip, nog niet veel gebruikt, sommige hiervan zelfs nog nooit, dus begon ik maar diertjes te stapelen, o, wat ben ik blij met deze stempels en meteen weer een kaart klaar die ik kan gebruiken voor de DCl challenge.

Dus bedankt lady's van DCL voor de inspiratie. Hoop dat ik zo eindelijk uit mijn crea dip kom.


Laat ik meteen nog een andere kaart zien die ik laatst voor een jarige gemaakt heb. in augustus was dat, dus een heerlijk zomers kaart. Dus dit is al een oudje maar nog niet getoond.

Liefs Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Gave kaartjes Yvon, ik zie dat je langzaam uit je scrapersdip komt. Super! Ik moet snel eens langs komen, kan ik ook spelen met de cats on appletrees :p...hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja vergeet ik helemaal.Leuk dat je weer mee doet met onze Challenge. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Bremer Stadtmusikanten in weer een andere vorm. Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent echt wel uit je 'creadip' want wat je hier laat zien is heel mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuke kaart voor DCL met de gestapelde dieren! je oudje mag er ook zijn, Yvon! Dan je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke verjaardagskaart Yvon!
    Tijdje niets van je gezien maar leuk dat je weer eens meedoet!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...