vrijdag 5 mei 2017

Enkele dagen Wijchen

Yes, maandag was het dan zover, met de trein naar Wijchen naar vriendin maaike.  Bij aankomst op het station eerst naar Brownies en Downies  voor wat heerlijks, voor mij een glutenvrije tostie, o, zo heerlijk maar veel te groot. ook de salade eronder met dadels, zongedroogde tomaatjes, mmm.

Daarna boodschappen gedaan voor het avondeten en natuurlijk wat gekke bekken foto`s van die 2 oliebollen. Verder nog wat door Wijchen gewandeld. en nog meer niet sporen foto`s gemaakt. HAHA


 



Na het avondeten, nog wezen wandelen bij de Hatertse Vennen, gelegen bij Wijchen een aanrader, mooi park. Ik zei al een heuvelachtige Peel, (natuurgebied bij Ospel/Nederweert).
Daar een poos gewandeld en helaas was mijn camera vergeten , maar mocht die van Maaike lenen. is toch fijner dan een gsm. kreeg van Maaike een lapje stof mee, stop maar in je broekzak, dus ik me al afvragen waardat dat goed voor was, maar bij de ruïne van ST.Walrick oftewel de koortskapel aangekomen, begreep ik het. Het strookje stof moest ik in een van de bomen in de buurt van de ruïne vastknopen, Zie onderstaande foto, dus wei weet hersteld het me wel. haha, al voelde dat na het vastknopen zeker niet zo aan.









Morgen meer over mijn dagen Wijchen, waar we beide de jonkvrouwe uit hangen.
Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Een park???? Ben wel n beetje beledigd nu.... Is een supermooi natuurgebied.... een park.... tssssss...... Hihi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo er even uit te zijn en dan ook nog in het gezelschap van Maaike.
    Hoop dat je lekker tot rust gekomen bent.
    xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...