dinsdag 20 december 2016

Kerst sfeer in Caza van Heugten

Zo, eindelijk eens tijd om even te bloggen is alweer ruim een maand geleden waarin weer veel te veel gebeurd is, leuke maar veelal minder leuke dingen, die helaas ook bij het leven horen.

Dus het duurde ook even voordat ik het huis in kerstsfeer had gebracht en zoals gewoonlijk er foto`s van maakte. Maar dat is nu ook gebeurd.
En natuurlijk nog een kerstwens voor al mijn trouwe bloggers, (al dan niet afgehaakt inmiddels).
Als eerste natuurlijk mijn kerstwens aan jullie en dan wat kiekjes vanuit Caza van Heugten.






Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

  1. Ziet er weer top uit !!!!!
    Fijn dat je er na een maand weer bent !
    Ik denk altijd maar zo, haak je af, jammer dan .....
    Ik haak niet af hoor !
    Fijne dagen Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...