maandag 22 februari 2016

Van Harte en nog een verlaat verjaardagscadeautje

Na een zware periode, hoop ik dat ik het licht weer een beetje begin te zien. Dus vanmorgen deze snelle kaart voor mijn tante die gisteren jarig was gemaakt.  Met deze kaart wil ik meedoen met de kleurenchallenge op het blog van de DutchCardLovers #249.


Zaterdag kwam Amy met een verlaat verjaardags cadeau, vol liefde gemaakt, er zit ook een stukje opa in (mijn vader dus). AMY BEDANKT hij is cute en met liefde gemaakt.
Liefs Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Lief kaartje en die beer is so CUTE!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Yvon en wat een gave beer kreeg je van Amy! Dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi gebaar van Amy, kan je heel gelukkig van worden !!!!
    Fijn dat het wat beter gaat !
    Mooie kaart !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, fijn dat je meedoet met de DCL! Wat een enig beertje heeft Amy gehaakt. Sterkte nogmaals na al het zwart, hopenlijk nu weer veel licht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Yvon en die beer ach gossie wat een lief en mooi gebaar van Amy. Fijn dat je weer meedoet bij DCL en hopelijk gaat het licht snel weer voor je schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...