zondag 1 november 2015

thinking of you #1

Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog van SU-per challenge #110, gebruik de volgende kleuren op je kaart, dan denk je eigenlijk aan Halloween, maar ik dacht dit zijn ook mooie kleuren voor een herfstachtig kaartje, met de stempelset Sheltering Tree, die ik pas een keer heb gebruikt, dus nu voor de tweede keer en eigenlijk jammer want het is eigenlijk een geweldige set.

Met de jute band erbij lijkt het nog een beetje meer op de herfstkaart die ik voor ogen had.


 Liefs Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Je hebt die stempel heel mooi ingekleurd Yvon! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om een kaart te zien die niet in Halloweenthema is met die kleuren ! Bedankt weer voor het meedoen met SU-per !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Het lijkt wel een schilderijtje. Leuk dat je meedoet met de SU-per challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat SU-per leuk gedaan Yvon. Dank je wel voor het mee doen met de SU-per challenges groetjes Jolan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...