donderdag 6 augustus 2015

Loek

Lot Gommers, ja die van dat leuke winkeltje in Nederweert heeft een zoon gekregen, "Loek" dus voor hun een kaartje en natuurlijk ook voor oma en opa. Net een slag anders. Vindt ze beide super leuk geworden, het eerste kaartje Heb ik gecased van het blog van Amy, ze maakt zo mooie dingen.
De eerste is voor de ouders en de tweede voor oma en opa.




Afgelopen zaterdag kwam mijn upline Rosalien, Ilja en Winande hier om samen te croppen, was een heerlijke dagje en heb toen het begin gemaakt voor de bovenste kaart. tevens had ik leuke schelp kaarsjes gekocht , ja in dat beruchte winkeltje van Nederweert en die leuk ingepakt voor de dames.

Verder weinig gemaakt of gedaan, te warm en teveel last van mijn nek/bovenrug. Ik wil wel maar wil me niet steeds volstoppen met pijnstillers, hiervoor.

Lieve Groet Yvon...

6 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...